بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سایت انگلیسی اشتباه کرده یا کروش اینکاره نیست؟!

 

http://esesclub.com/public/album_photo/88/c4/07/7b5cb_bdc0.jpg?c=8ae5

 

خلاصه اینکه خدا کند این انتخاب کارشناسان سایت انگلیسی یا کنفدراسیون فوتبال آسیا جرقه ای بشود برای سعی و تلاش بیشتر بچه غول استقلال تا در ادامه مسابقات نمایش های بهتری از خود نشان دهد و در نهایت بتواند مسافر جام جهانی برزیل باشد.
نکته:ای کاش بازیکنان خوب دیگری چون پژمان منتظری ،خسرو حیدری،مهدی رحمتی و .... از تیم استقلال را نیز مد نظر کارشناسان فنی آسیا قرار می گرفتند!
البته می توان از یک طرف دیگر قضیه هم به این انتخاب نگاهی خریدارانه بکنیم.
اگر حنیف عمران زاده از نظر کارشناسانه سایت انگلیسی آنقدر توانمند بوده و نمایش های خوب و فنی داشته که باعث انتخابش در تیم رویایی سال 2013 آسیا قرارگرفته،باید از کروش سرمربی تیم ملی ایران بپرسیم،چرا نام یکی از یازده بازیکن برتر آسیا در جمع بازیکنان انتخابیش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دیده نمیشود!آیا عدم انتخاب حنیف عمران زاده مجددا دلیلی بر اثبات ندیدن بازیهای لیگ ایران توسط کروش و دستیارانش نمی باشد!
یادآوری:فعلا که کام کروش با برد سه بر صفری که مقابل تایلند گرفته شیرین شیرین است و این شیرین کامی وی با گلهای که قوچان نژاد و دژاگه به ثمر رسانده اند،مضاعف گردیده و نباید در خصوص همچین مواردی فعلا از وی انتقاد کرد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 8 / 1392برچسب:بهترین بازیکنان سال 2013 آسیا,حنیف عمران زاده,استقلال تهران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com